δυάς αε - Υπηρεσίες Υποστήριξης Επιχ/σεων Τροφίμων

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ - ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙΣ - ΔΙΑΝΟΜΕΣ

Τμήμα Πωλήσεων

Η "δυάς α.ε." όλα αυτά τα χρόνια της λειτουργίας της, ερευνά συνεχώς και σε βάθος τις ανάγκες της σύγχρονης ανταγωνιστικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων.
 Επιπλέον, έχοντας επενδύσει σημαντικά κεφάλαια   τόσο σε υποδομές και εξοπλισμό, όσο και σε ανθρώπινους πόρους, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα δυναμικό και άρτια οργανωμένο τμήμα πωλήσεων το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο νευραλγικά κομμάτια της εταιρίας  και της προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον χώρο του χονδρικού εμπορίου .
Το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας, με  πελατοκεντρική φιλοσοφία ,άρτια στελέχωση με έμπειρους πωλητές διαθέτει άριστη γνώση της αγοράς της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Ελλάδος .Ενώ ,η  υιοθέτηση και εφαρμογή  σύγχρονων τεχνικών πώλησης, εξασφαλίζουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες  στους πελάτες και συνεργάτες της.
Διάρθρωση και λειτουργία .

Το τμήμα πωλήσεων αποτελείται από δύο ομάδες πωλητών.

  • Η πρώτη ομάδα εξειδικεύεται στις  πωλήσεις προϊόντων ψύξης και κατάψυξης. Η συχνότητα επισκέψεων στους πελάτες είναι εβδομαδιαία και όπου απαιτείται και δυο φορές την εβδομάδα.
  • Η δεύτερη ομάδα πωλητών εξειδικεύεται στις πωλήσεις ξηρού φορτίου με συχνότητα επισκέψεων στους πελάτες ανά 15μερο ή ανά εβδομάδα εφόσον κριθεί αναγκαίο.

Η λήψη των παραγγελιών διενεργείται με δελτία παραγγελίας τα οποία εκτυπώνονται ανά δρομολόγιο και παρέχουν μέσω του συστήματος ERP πλήρη ενημέρωση για τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τις πωλήσεις για κάθε πελάτη. Οι παραγγελίες αποστέλλονται ηλεκτρονικά μέσω φορητών  Η/Υ και καταχωρούνται αυτόματα στο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας μας.
Βασικό μέλημα της εταιρίας μας είναι η συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση των στελεχών του τμήματος  και αυτό επιτυγχάνεται αφενός μεν με την συμμετοχή σε εξειδικευμένα προγράμματα κατάρτισης και αφετέρου με τις προγραμματισμένες  συναντήσεις ,τουλάχιστον ανά 15μερο , όπου αναλύονται τα στατιστικά δεδομένα των πωλήσεων ανά πελάτη και προμηθευτή , ανασκοπούνται οι στόχοι πωλήσεων και καθορίζονται πλάνα προώθησης των προϊόντων.

Το πελατολόγιο της '' δυάς α.ε.''  περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες πελατών όπως  καταστήματα λιανικής, super markets , mini markets ,ξενοδοχεία,  καταστήματα χαρτικών , απορρυπαντικών και ειδών οικιακής χρήσης , καταστήματα καλλυντικών , καταστήματα του κλάδου μαζικής εστίασης όπως, ουζερί ,ταβέρνες , εστιατόρια , καφετέριες ,αναψυκτήρια και τέλος εταιρίες χονδρικού εμπορίου.

δύναμη στις πωλήσεις  υπεροχή στις διανομές  αφοσίωση στην ποιότητα  ςιγουριά στις συνεργασίες